04.03.2020 - 05.03.2020

Password 2020

Responsible Marketing:

Turundajad on aastal 2020 keerulises olukorras. Planeet Maa kuumeneb, keskkonnaaktivistid näevad peamise lahendusena tarbimise vähendamist, aga turundajatelt eeldatakse jätkuvalt müügi kasvatamist.

Vastutustundlik äri ja vastutustundlik turundus pole enam ammu mingid sõnakõlksud või poliitilised loosungid.

Ka Eesti tarbija on järkjärgult hakanud neid asju üha rohkem hindama, kuigi paljud peavad soodsaid hindu veel olulisemaks.

Aga jää on hakanud liikuma…
▶ Enamik rahvusvahelisi korporatsioone nõuab ka oma Eesti harult vastutustundlikku lähenemist ärile
▶ Noored talendid eelistavad tööandjana ettevõtteid, mis mõtlevad planeedi heaolule ja kohtlevad nii oma töötajaid kui tarbijaid vastutustundlikult;
▶ Paljud välismaa ettevõtted eeldavad oma Eesti partneritelt ja allhankijatelt vastutustundlikku äri ja ilma selleta ei saa isegi hangetel osaleda.

Password 2020 annab Eesti turundajatele inspiratsiooni ja praktilisi ideid selle kohta, kuidas on võimalik ühendada vastutustundlik äri/turundus ja äri kasv.

Konverents annab praktilisi soovitusi selle kohta, kuidas müüa rohkem nii, et ka meie lapselapsed saaksid planeedil Maa edasi elada.

Password 2020 peaesinejaks on turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja Mark Ritson! 

Passwordil kuulutatakse välja ka Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.

Osta pilet

 

 

Millist kasu saab turundaja Passwordil osalemisest?

90% inimestest eelistavad oma hoiakutes kodumaist kaupa, aga eestimaine toidukaup moodustab vaid 60% ostukorvist (Kantar Emor).

Passwordil saad ideid, kuidas kodumaise päritolu argumenti kasutades rohkem müüa.
85% eestlasest ootab, et ettevõtted kujundaksid ühiksondlikult olulistes küsimustes seisukoha (Miltton New Nordics).

Passwordil kuuled, kuidas edukad ettevõtted seda teevad ja kuidas ka sina saaksid seda oma töös ellu rakendada.
81% vastajate jaoks on oluline, et potentsiaalne tööandja omaks seisukohta nende jaoks olulistes ühiskondlikes küsimustes (Miltton New Nordics).

Passwordil räägime tööandja brändingust - kuidas kommunikeerida tulevastele töötajatele oma ettevõtte väärtusi.
Millenniumi põlvkond peab kõige tähtsamaks kliimamuutust, loomade õigusi, võrdset palka ja seksuaalvähemuste õigusi (Miltton New Nordics).

Passwordil räägime sellest, kuidas turundada noortele - tuleviku tarbijatele.
66% tarbijatest kogu maailmas on valmis maksma rohkem sotsiaalselt vastutustundlike brändide eest (Nielsen).

Passwordil õpid, kuidas sotsiaalselt vastutustundlikult oma äri kasvatada.

Esinejad

Marie Evart

Brandem partner ja tegevjuht

Katre Kahre

JOLOS partner

Valdur Mikita

Eesti kirjanik ja semiootik, Tartu Ülikooli vabade kunstide professor

Kadri Mägi-Lehtsi

Eesti Ravimitootjate Liidu nõukogu esimees, Roche Eesti juht

Maria Rannaväli

juutuuber

Aleks Koha

Promoty asutaja ja juht

Sille-Kadri Simer

Tissidendi podcasti saatejuht

Niels Westerbye Juhl

L’Oréal Baltikumi ja Poola tegevjuht

Timo Palo

Polaaruurija ja presidendi kliimanõunik

Jaak Mikkel

Coca-Cola Hellenic Bottling Company, Poola ja Baltimaade üksuse tegevjuht

Maris Ojamuru

Sustinere partner

Sustinere on täna Baltikumis ainus ettevõte, kes on fokusseerunud jätkusuutlikkuse ja vastutustundlikkuse strateegiate nõustamisele ja kommunikatsioonile. Sustinere klientideks on ettevõtted üle kolme Balti riigi ning nad on neid aidanud mitmetel teemadel, alates vastutustundlikkuse strateegiliste fookuste seadmistest ja lõpetades jätkusuutlikkuse aastaaruannete koostamiseni.

Maris on varem üle 8 aasta töötanud Swedbankis CSR-i juhina.

Katrin Bats

Rimi Eesti vastutustundliku ettevõtluse spetsialist

Ann Runnel

Reverse Resources asutaja

Mariliis Beger

Pipedrive

Marge Kari

TANK

Margit Kotkas

LHV

Andres Kuusik

Tartu Ülikool

Maarit Mäeveer

TULI

Indrek Soom

Initiative

Pilleriin Laanemets

Eesti Plastiliidu partner

Henri Laupmaa

Fundwise’i tegevjuht ja Hooandja asutaja, Tech Green Pledge idee üks autoritest

Annika Oja

Orkla Eesti AS turundusdirektor

Andres Sirel

Insplay tegevjuht

Crista Tammela

Alandsbankeni turundusjuht (Soome)

Prof. Mark Ritson (AU)

Turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja

Mark Ritson on maailmas kõrgelt tunnustatud turundus- ja kaubamärgistrateeg, kes paneb ettevõtteid turundusmaailma haipidest ja hüsteeriast mööda vaatama ning julgustab vaieldamatult töötavate printsiipide ja praktikate juurde tagasi pöörduma.

Ta töötas 15 aastat ettevõttesisese turunduskonsultandina maailma suurimas luksuskontsernis LVMH, mille tuntumate kaubamärkide ja tütarettevõtete seas on näiteks Moët Hennessy, Dom Perignon, Christian Dior, Givenchy, Louis Vuitton, Guerlain, Bvlgari, Sephora, Belmond. Ta on konsulteerinud turunduse osas ka selliseid ettevõtteid nagu McKinsey, PepsiCo, Subaru, Donna Karan, Shiseido, Johnson & Johnson, Sephora, Ericsson, Unilever, KPMG jpt.

Lisaks eelmainitule on Ritson juba üle 10 aasta olnud turundusuudiste veebisaidi Marketing Week kolumnist. Ta on kolmel korral saanud aasta ärikolumnisti tiitli, võites maineka pressiauhinna PPA Business Columnist of the Year. Ta suudab oma julgete väljaütlemistega turundajaid mõjutada, meeldib see neile või mitte. Tõsiasi, et talle harva vastu hakatakse, tõestab, et tema ütlustes on tõtt. Austraalia turundus-, reklaami- ja meediauudiste portaal AdNews nimetas Mark Ritsoni 2018. aastal üheks mõjukamaks isikuks meedias ning asetas ta “Power 50” edetabelis 24. kohale.

Mark Ritson on Melbourne Business Schooli abiprofessor ning on andnud loenguid ka London Business Schoolis, Massachusetsi ärikoolis MIT Sloan ja Minnesota ülikoolis. Tal on doktorikraad turunduses ning Ritsoni silmapaistvat kogemust ja panust turundusvaldkonnas tunnustas Austraalia turundusinstituut (AMI) prestiižika Sir Charles McGrath auhinnaga.

04.03.2020
13:30-15:00
Pealava
Miks vastutustundlik turundus on kasulik sinu ärile?

Annika Arras

Milton New Nordics partner

Joel Volkov

Tanki juht

Aivar Voog

Kantar Emori uuringuekspert

Heidi Reinson

Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert

Rainer Nõlvak

“Teeme Ära” liikumise algataja

Esineja täpsustamisel

Esineja täpsustamisel

Esineja täpsustamisel

Esineja täpsustamisel

Esineja täpsustamisel

Programm

04.03.2020
05.03.2020
09:00 - 10:00
09:00 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv

10:00 - 10:10
10:00 - 10:10

Konverentsi avamine

10:10 - 10:45
10:10 - 10:45
Peasaal

Kuidas kliima soojenemine meie laste elu mõjutab?

Timo Palo

Polaaruurija ja presidendi kliimanõunik

Palo püstitas 2012. aastal koos norralasest sõbra Audun Tholfseniga Guinessi rekordi, kui nad esimest korda ajaloos ületasid inimjõul Põhja-Jäämere, liikudes põhjapooluselt Teravmägedele ja läbisid 72 päevaga 1620 km

Polaaruurijana on Palo ise kogenud, mida kliima soojenemine planeedile Maa tähendab.

“40 protsenti sellest jääst, mis oli Põhja-Jäämerel 40 aastat tagasi, on kadunud ja jääpaksus on samavõrra kahanenud,” rääkis Palo saates “Plektrumm” – vaata intervjuud Timo Paloga: https://etv2.err.ee/896555/plekktrumm-timo-palo

10:45 - 11:15
10:45 - 11:15
Peasaal

Kuidas rohkem müüa ilma keskkonda saastamata?

Rainer Nõlvak

“Teeme Ära” liikumise algataja

Rainer Nõlvak arvab, et majanduskasvu ja säästliku eluviisi vahel pole tingimata vastuolu. “Kahjuks kõlavad säästliku maailmamudeli arutelus liiga valjult igasuguste äärmuste hääled ja see tekitab hirmu. Mõistlikku plaani on vähem kuulda, sest see on igav. Tehniline progress teeb paljud asjad paremaks ja ka säästlikumaks,” arvab Nõlvak. Eesti visioonist rääkides arvab Nõlvak, et Eesti võiks olla “intelligente, puhas ja vaikne”.

11:15 - 11:45
11:15 - 11:45
Peasaal

Kuidas inimesi vastutustundlikuma käitumise poole müksata?

Heidi Reinson

Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert

Inimeste käitumise muutmiseks on ülemaailmselt trendikaks muutunud nn müksamine (ingl. k. nudging). Näiteks võib müksamiseks nimetada sööklas tervisliku toidu ettepoole paigutamist, samuti kõiksugu vaikimisi eeltäidetud valikuid, mis suunavad meie otsuseid.

Tuginedes sellele, mida me tänu käitumisteadustele ja mõjutamispsühholoogiale inimeste käitumisest teame, suunavad hästi planeeritud müksud inimesi tervislikemate ja kasulikumate valikuteni.

Heidi toob oma ettekandes näiteid selle kohta, kuidas turundajad saavad müksamise abil tarbijat vastutundlikumaid valikuid panna tegema.

11:45 - 12:30
11:45 - 12:30
Peasaal

Vestlusring: kas Eesti tarbijale läheb vastutustundlik turundus üldse korda?

Aivar Voog

Kantar Emori uuringuekspert

Joel Volkov

Tanki juht

Annika Arras

Milton New Nordics partner

Kas vastutustundlik turundus on mingi peatselt mööduv trend või on tegemist vastusega tarbijate muutunud hoiakutele?

Vestlusringis arutleme nii tarbijauuringutele kui praktikute igapäevatöö kogemusele tuginedes selle üle, mis seisus on vastutustundlik turundus Eestis täna tegelikult.

Loe ka:

Annika Arras: indulgentside ostmine läbi rohepesu teeb murelikuks

Joel Volkov: vastutustundlik turundus on kasulik brändi ja tarbija vahelise emotsionaalse sideme ehitamiseks

12:30 - 13:30
12:30 - 13:30
Peasaal

LÕUNAPAUS

13:30 - 15:00
13:30 - 15:00
Peasaal

PEAESINEJA: Miks vastutustundlik turundus on kasulik sinu ärile?

Prof. Mark Ritson (AU)

Turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja

Passwordi programmijuht Hando Sinisalu ütleb, et Ritsonit Eestisse esinema püüdnud saada juba aastaid. “Minu hinnangul on Ritson täna  maailma TOP 3 hulka kuuluv turundusmõtleja, aga gurude seast kindlasti kõige parem esineja. Tema pluss on see, et oskab näha suurt pilti ja analüüsida turundustrende laiemas kontekstis”.

 

Marko Nemberg, Trinidad Wisemani turundusjuht:

Vaata ka VIDEOT Mark Ritsoni parimatest esinemistest!

15:00 - 15:30
15:00 - 15:30

Kohvipaus

15:30-15:50
15:30-15:50
Peasaal

Vastutustundlik äri: riskid ja võimalused

Maris Ojamuru

Sustinere partner

Praktilised näiteid Põhjamaade/Baltikui regioonist. Näidetes puudutatakse järgnevaid teemasid:

  • Rohe-, valge- ja roosapesu
  • Huvigruppide ootuse ja teadlikkuse kasv/kaasamine ja mitte kaasamine (sh ka investorid, kliendid, äripartnerid)
  • Tarneahela läbipaistvus
  • Ärimudelite muutused – traditsiooniliste toodete turundus vs. uuenenenud ärimudelite (ringmajandus ja jagamismajandus)turundus
15.30 - 16.30
Paralleelsaal

Turundus sotsiaalmeedia ajastul: milline on traditsioonilise turunduse ja meedia roll?

Prof. Mark Ritson (AU)

Turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja

15:50 - 17:00
15:50 - 17:00
Peasaal

Eesti turunduse parimad tööd - Aasta Turundustegu finalistide esitlused

Teie ette astuvad Aasta Turundustegu konkursi kuus finalisti, kelle seast žürii valib välja parima. See sessioon on hea võimalus saada ülevaade Eesti turunduse hetkeseisust – ja õppida parimatelt!

Esita oma töö konkursile Aasta Turundustegu. Ankeedi leiad SIIT!

Aasta Turundustegu žürii liikmed:

  1. Indrek Soom, Initiative
  2. Maarit Mäeveer, TULI
  3. Annika Oja, ex-Leibur/ ORKLA
  4. Margit Kotkas, LHV
  5. Andres Kuusik, Tartu Ülikool
  6. Marge Kari, TANK
  7. Mariliis Beger, Pipedrive

 

Loe ka:

Mariliis Beger: ettevõtte roll ei piirdu vaid oma toodete ja teenuste müümisega

 

 

04.03.2020 05.03.2020
09:00 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv

10:00 -10:40
10:00 -10:05
Peasaal

Teise konverentsipäeva avamine

10:05-10:35
10:05-10:35
PEASAAL

Milline on mõjuisikute ja nendega koostööd tegevate turundajate vastutus? Paneeldiskussioon

Aleks Koha

Promoty asutaja ja juht

Maria Rannaväli

juutuuber

Sille-Kadri Simer

Tissidendi podcasti saatejuht

Mõjusikute turundus on täna seaduse silmis hall ala, kuigi Turundajate Liit koos Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametiga tegeleb selle küsimusega aktiivselt.

Paljud lapsevanemad teavad, et eriti just 7- 12 aastased lapsed võtavad sageli populaarsete suunamudijate ja juutuuberite soovitusi väga tõsiselt.

Mõjuisikutel on kohati väga suur mõjujõud. Kas sellega kaasneb ka vastutus? Milline on nende turundajate vastutus, kes mõjuisikuid kasutavad?

10:35 -11:00
10:35-11:00
Peasaal

Eestlase ürgolemusest: kas oleme loomu poolest säästlikud ja loodussõbralikud tarbijad?

Valdur Mikita

Eesti kirjanik ja semiootik, Tartu Ülikooli vabade kunstide professor

Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) esitleb: Aasta kommunikatsiooniauhinna võitja

Valdur Mikita on tuntud mõtleja ja kirjanik, kes on töötanud ka turundajana ja kirjutanud raamatu “Kirsiõieturundus”.

Ta arutleb oma ettekandes selle üle, kas Eesti tarbija on juba oma olemuselt säästlik ja “roheline” või juhivad teda rohkem ahnus ja saamahimu.


Valdur Mikita on Eesti kirjanik ja semiootik, Tartu Ülikooli vabade kunstide professor. Tema tuntuimad teosed on “Metsik lingvistika” (2008), “Lingvistiline mets” (2013), “Lindvistika ehk metsa see lingvistika” (2015), “Eesti looduse kannatuste aastad” (2018) ja “Mikita keeleaabits” (2019), kus ta arutleb Eesti kultuuri, eestlaste psühholoogia ja eestluse eripära teemadel.

Vastutustundliku turunduse praktilised näited erinevatest ärisektoritest. Kuidas on võimalik vastutustundlikult äri teha ja raha teenida? Mida on Eesti turundajatel sellest näitest õppida?

11:00-11:20
11:00-11:20
Peasaal

PANGANDUS-Alandsbanken

Crista Tammela

Alandsbankeni turundusjuht (Soome)

Alandsbanken on võitnud juba kaks Cannes Lionsi Grand Prix auhinda oma innovaatiliste projektide eest. Kuigi finantsasutuse huvi peaks olema, et nende kliendid võimalikult palju tarbiksid, on Alandsbanken valinud hoopis teise tee. Klientidele antakse teada kui suur on nende tarbimisest tekkinud CO- jalajälg ja seeläbi innustatakse neid vastutustundlikult tarbima. Kuidas sellise lähenemise abil äriettevõttena kasvada ja raha teenida? See on võimalik!

11:20-11:40
11:20-11:40
Peasaal

KAUBANDUS- Rimi Eesti

Katrin Bats

Rimi Eesti vastutustundliku ettevõtluse spetsialist

Rimi pöörab vastutustundlikkusele suurt tähelepanu. Rimi üks eesmärke on muuta oma tegevuste mõju aastaks 2020 kliimaneutraalseks. Samuti julgustavad nad inimesi tasakaalustatud toitumisharjumustele, pööravad tähelepanu kohalikule toidule ja värbavad tööle erinevaid inimesi (vanemaealisi, puuetega inimesi, jt)

Ettekandes räägitakse sellest, kuidas vastutustundlik lähenemine mõjutab Rimi brändi ja äriarendust.

11:40-12:00
11:40-12:00
Peasaal

KARASTUSJOOGID

Jaak Mikkel

Coca-Cola Hellenic Bottling Company, Poola ja Baltimaade üksuse tegevjuht

Coca- Cola on maailma suurim karastusjoogitootja ja sellest tulenevalt on maailma plasträmpsu hulgas just kõige rohkem Coca- Cola pudeleid. Kuidas seda probleemi lahendada? Kuna pudeleid viskavad mere tarbijad (ja mitte Coca- Cola kui tootja), siis kuidas muuta tarbijate hoiakuid?

12:00-13:00
12:00-13:00

LÕUNAPAUS

13:00-13:20
13:00-13:20
Peasaal

LASTELE SUUNATUD ÄRI- Rekato

Andres Sirel

Insplay tegevjuht

Lapsed on reklaami suhtes eriti vastuvõtlikud ja neile mänguasju reklaamides tuleb olla hoolikas.
Teine mänguasjadega seotud problem on see, et nende kasutusaeg on üsna lühike ja tihti lõpetab plastikust lelu juba paari päeva kasutuse järel prügimäel. Rääkimata meeletust pakendihulgast, mis mänguasjadega kaasneb. Kuidas selles valdkonnas edukalt ja vastutustundlikult äri teha?

13.00 - 13.50
Paralleelsaal

Tööandja bränding: miks noored talendid tahavad töötada vastutustundlikus ettevõttes?

Marie Evart

Brandem partner ja tegevjuht

Kuidas vastustundlikkuse argumenti kasutades olla atraktiivne tööandja noortele talentidele?

13:20-13:40
13:20-13:40
Peasaal

TOIDUTÖÖSTUS- Orkla

Annika Oja

Orkla Eesti AS turundusdirektor

Ülemäärane soola ja suhkru tarbimine põhjustab palju tervisehädasid. Samas on tarbijad harjunud ülemäära soolaste ja magusate toitudega ja eelistavad neid ka osta. Selles ettekandes tuleb juttu kas ja kuidas saab toidutootja suunata tarbijaid tervislikumaid valikuid tegema?

13:40-14:00
13:40-14:00
Peasaal

MOETÖÖSTUS

Ann Runnel

Reverse Resources asutaja

Moetöösturid sisendavad meile, et kaks kuud vanad riided on juba moest läinud ja kiirmoe kaubamajade (nt Zara, H&M, jt) omanikud troonivad maailma rikaste edetabelite tippudes.
Lisaks kummitab moetööstust pidevalt ka Bangladeshi lapstööjõu kasutamise kahtlus.
Selles ettekandes tuleb juttu milline on vastutustundlik moetööstus ja kuidas tarbijakäitumist vastutustundlikumate valikute suunas muuta.

14:00-14:30
14:00-14:30
Peasaal

TEHNOLOOGIA- Fundwise/Hooandja

Henri Laupmaa

Fundwise’i tegevjuht ja Hooandja asutaja, Tech Green Pledge idee üks autoritest

Tehnoloogiaetevõtted allkirjastasid septembris 2019 roheleppe, Henri Laupmaa on üks selle ettevõtmise eestvedajatest. Digitehnoloogiatel on potentsiaal vähendada 2030. aastaks ülemaailmset süsinikdioksiidiheidet 20% ja selle nimel töö käib.
Henri Laupmaa räägib sellest, kuidas turundajad/tootearendajad saaksid selles osas tehnoloogiaettevõtetega koostööd teha ja kuidas uusi tehnoloogiad tarbijateni viia.

Vaata lähemalt:

https://techgreenpledge.org/roheline-lubadus

14:00-14:40
Paralleelsaal

Kuidas korraldada keskkonnasõbralikku korporatiivüritust

Katre Kahre

JOLOS partner

Väga praktiline ülevaade selle kohta, kuidas korraldada “rohelist” korporatiivüritust.

Miiliseid nõusid kasutada?

Milline on sobiv menüü?

Kuidas saada rohelist elektrit?

Kuidas sorteetida prügi?

14:40-15:00
14:40-15:00

KOHVIPAUS

15:00-15:30
15:00-15:30
Peasaal

Keskkonnasõbralik pakend: müüdid ja tegelikkus. Kuidas valida tõeliselt keskkonnasõbralikku pakendit?

Pilleriin Laanemets

Eesti Plastiliidu partner

15:30-15:50
15:30-15:50
PEALAVA

ILUTÖÖSTUS- L’Oréal

Niels Westerbye Juhl

L’Oréal Baltikumi ja Poola tegevjuht

L’Oréali tehases tootmiseks vajav vesi taaskasutatud ehk toimub vee ringlus. L’Oréali Varssavi tehasest saab kuiv tehas järgmise aasta alguses. „See ei müü rohkem tooteid ja seda ei saa ka reklaamida, kuid inimesed tahavad töötada ettevõttes, kes hoolib.“ Tema sõnul peavad nad olema atraktiivne tööandja. „Meie jaoks on oluline ka eetika, efektiivsus ja austus selle suhtes, kuidas inimesed töötavad.“ Juhli ütles, et eelpool nimetatu on oluline ning see teebki L’Oréalist koha, kus on hea töötada.

Keskkonna teemat võetakse väga tõsiselt, nende globaalsed tehased ja distributsiooni keskused viimase 14 aastaga CO2 emissiooni vähendanud 77%. „Meil on eesmärgid, mida tahame saavutada uute toodete turule tulekuga. Need peavad arvestama keskkonnamõjuga ehk pakend peab olema taaskasutatav.”

15:50-16:10
15:50-16:10
PEALAVA

Ravimitööstus - Roche

Kadri Mägi-Lehtsi

Eesti Ravimitootjate Liidu nõukogu esimees, Roche Eesti juht

16:10-16:50
16:10-16:50
Peasaal

Inspiratsiooniesineja Rootsist

04.03.2020 05.03.2020

Meedia

bestmarketing.ee

Passwordi esinejate hulka lisandus Kadri Mägi-Lehtsi

Esinejate hulka lisandus Eesti Ravimitootjate Liidu nõukogu esimees ja Roche Eesti juht Kadri Mägi-Lehtsi, kes räägib vastutustundlikust turundusest ravimitööstuses.

bestmarketing.ee

Annika Arras: Eesti tarbijal on olemas tahe käituda vastutustundlikult

Miltton New Nordicsi partner ja Passwordi konverentsi esineja Annika Arras rääkis Äripäeva raadios vastutustundlikust tarbimisest ja turundusest, intervjueeris Hando Sinisalu.

bestmarketing.ee

L’Oréal Baltikumi ja Poola tegevjuht esineb Passwordil

Niels Westerbye Juhl räägib vastustustundlikust turundusest ilutööstuses.

bestmarketing.ee

Milline oli 2019. aasta meeldejäävaim turundustegu? I osa

Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldavad La Ecwadori loovjuht Taavi Lehari, ADM Interactive'i tegevjuht Riho Pihelpuu ja Imagine\TBWA juht Helen Roonet.

bestmarketing.ee

Coca-Cola eemaldab 2021. aasta lõpuks purgijookide multipakkidelt kileümbrise

Coca-Cola koos oma villimispartnerite Coca-Cola HBC ja Coca-Cola European Partnersiga toovad turule purgijookide multipakkide uuendusliku papp-pakendamislahenduse KeelClip™.

bestmarketing.ee

5 põhjust osaleda Passwordil

Millist kasu saab turundaja Passwordil osalemisest?

bestmarketing.ee

Prof. Mark Ritson on väga hea esineja – praktik, kes näeb turunduses suurt pilti

Best Marketing vestles nelja Eesti turundajaga, kes on läbinud Mark Ritsoni mini-MBA kursuse.

bestmarketing.ee

Turunduse trendid hommikuprogrammis

Äripäeva raadio tänases hommikuprogrammis uuriti järgmise aasta trende. Saadet juhtisid Hando Sinisalu ja Rivo Sarapik.

bestmarketing.ee

Katrin Bats: jätkusuutlik ettevõtlus ja turundus on olulised

"Paljud on jõudnud äratundmiseni, et varsti ei tule neile keegi enam tööle ega osta nende tooteid-teenuseid, kui nende tegevus pole jätkusuutlik," sõnas Passwordi esineja ja Rimi vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats.

bestmarketing.ee

Passwordi esinejate hulka lisandus tippjuht Jaak Mikkel

Coca-Cola HBC Poola ja Baltimaade üksuse tegevjuht Jaak Mikkel toob turunduskonverentsil Password praktilisi näiteid, kuidas vastutustundlikult äri teha ja turundada ning samas raha teenida.

bestmarketing.ee

Andres Sirel: meie rolliks on mõjutada tulevast tootevalikut

"Näeme igapäevaselt, et tarbijate valikud aitavad samm-sammult turu nõudlust ümber kujundada keskkonnale jätkusuutlikumaks," sõnas Passwordi esineja ja Insplay tegevjuht Andres Sirel.

bestmarketing.ee

Joel Volkov: vastutustundlik turundus on kasulik brändi ja tarbija vahelise emotsionaalse sideme ehitamiseks

"Ja võib-olla just tänu sellisele sidemele jätan ma järgmise müügikampaania ajal konkurendi odavama pakkumise võtmata," sõnas Passwordi esineja ja Tanki juht Joel Volkov.

bestmarketing.ee

Aasta Turundustegu 2019 konkurss on avatud

Aasta Turundustegu konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Võitjad kuulutatakse välja 4. märtsil turunduskonverentsil Password.

bestmarketing.ee

Proovigem raiskamist piirata

Äripäeva raadio teisipäevase hommikuprogrammi läbiv teema oli vastututustundlik tarbimine ja turundus.

bestmarketing.ee

Globaalsed äritrendid 2020: autotööstus ja kaubandus nõrgad, meelelahutus ja turism tugevad

Ajakiri The Economist ilmutas äsja oma traditsioonilise aastalõpunumbri, milles ennustatakse järgmise aasta trende.

bestmarketing.ee

5 inspireerivat vastutustundliku reklaami näidet

Need reklaamid aitavad muuta maailma veidi paremaks paigaks.

bestmarketing.ee

Passwordi esinejate hulka lisandus Maris Ojamuru

Sustinere partner ja konsultant Maris Ojamuru keskendub oma ettekandes vastutustundliku äri riskidele ja võimalustele, tuues Põhjamaadest ja Baltikumist praktilisi näiteid.

bestmarketing.ee

Password 2020 teema on vastutustundlik turundus

4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim ja olulisim turunduskonverents Password, mis tähistab tuleval kevadel oma 20. sünnipäeva ja keskendub nii sisu kui ka korraldusliku poole pealt vastutustundlikule turundusele.

bestmarketing.ee

Passwordi peaesineja on Mark Ritson

Password 2020 peaesineja on turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja Mark Ritson.

bestmarketing.ee

Kuidas korraldada suurüritust vastutustundlikult?

Tallinnas toimus novembri alguses JCI maailmakonverents, mis lisaks nimekatele osalejatele paistis silma ka selle poolest, et kasutati mitmeid keskkonnasäästlikke lahendusi.

Toetajad

Osalejad

ABB
ADGORILLA
ADGORILLA
ADGORILLA
ADGORILLA
ADGORILLA
ADVOKAADIBÜROO TGS BALTIC
ADVOKAADIBÜROO TGS BALTIC
AGE CREATIVE
AGE CREATIVE
AJ TOOTED
APOLLO KAUPLUSED
BALBIINO
BALBIINO
BALBIINO
BOREALIS HOLDING
BOREALIS HOLDING
BRANDEM BALTIC
CIRCLE K EESTI
COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY
CONSORTIO FASHION GROUP
COOP PANK
COOP PANK
CYBERNETICA
EESTI ENERGIA
EESTI KUNSTIMUUSEUM
EESTI PLASTITÖÖSTUSE LIIT MTÜ
EKSPRESS MEEDIA
EKSPRESS MEEDIA
ELISA EESTI
ELISA EESTI
EMOR AS
EMOR AS
ESTRAVEL
ESTRAVEL
EUROOPA KOMISJONI ESINDUS EESTIS
EUROOPA KOMISJONI ESINDUS EESTIS
EUROOPA KOMISJONI ESINDUS EESTIS
EUROOPA KOMISJONI ESINDUS EESTIS
EUROPARK ESTONIA
FAZER EESTI
FLOORIN
FLOORIN
HAAVASALU
HAMBURG JA PARTNERID
HAMBURG JA PARTNERID
HKSCAN ESTONIA
HOLOVISION
HOLOVISION
HTTPOOL BALTICS
HTTPOOL BALTICS
HUSQVARNA EESTI
IIZI KINDLUSTUSMAAKLER
INBANK
INBANK
INITIATIVE
INSPIRED UNIVERSAL MCCANN
INSPIRED UNIVERSAL MCCANN
INSPIRED UNIVERSAL MCCANN
JCDECAUX EESTI
JCDECAUX EESTI
JCDECAUX EESTI
KAITSEVÄE PEASTAAP
KESKKONNAINVESTEERINGUTE KESKUS
KIA AUTO
KIA AUTO
KIA AUTO
KIA AUTO
KIA AUTO
KP TIPSTER
LEIMAN-OTS
LH CONCEPT
LHV PANK
LHV PANK
LINDSTRÖM
LIVEN
LIVEN
LOGOTRADE
LOGOTRADE
LOGOTRADE
LOUDER
LOUDER
"L`OREAL BALTIC" SIA EESTI FILIAAL
LUUA METSANDUSKOOL
MAANTEEAMET
MAGNUM
MARKETING HUB-S
METRO CAPITAL
METRO CAPITAL
METRO CAPITAL
MGI TURUNDUS
MGI TURUNDUS
MILTTON NEW NORDICS OÜ
OHVRIL
OPTIMERA ESTONIA
OPTIMERA ESTONIA
OPTIMERA ESTONIA
ORKLA EESTI
ORKLA EESTI
ORKLA EESTI
ORKLA EESTI
ORKLA EESTI
ORKLA EESTI
PALMAKO
PALMAKO
PALMAKO
PEPSICO EESTI
PIPEDRIVE
PLAYTECH ESTONIA
POSTIMEES GRUPP
PROMOTY MARKETING
PUHASTUSIMPORT
QUALITY PRINT
RAADIOREKLAAMI
RAADIOREKLAAMI
RAADIOREKLAAMI
RAIT
RAVIMITOOTJATE LIIT
REKATO OÜ
REKATO OÜ
REVERSE RESOURCES OÜ
RIMI EESTI FOOD
ROCCA AL MARE KAUBANDUSKESKUS
ROI
ROI
ROI
RUUKKI PRODUCTS
SAINT-GOBAIN EHITUSTOOTED
SEB PANK
SELVER
SELVER
SIMER
SUSTINERE
SUSTINERE
SUSTINERE
SWEDBANK
SWEDBANK
TALLINK DUTY FREE
TALLINK DUTY FREE
TALLINNA KAUBAMAJA KINNISVARA
TALLINNA LENNUJAAM
TALLINNA LENNUJAAM
TALLINNA ÜLIKOOL
TANK
TANK
TARTU KAUBAMAJA KINNISVARA
TARTU KAUBAMAJA KINNISVARA
TARTU TERVISHOIU KÕRGKOOL
TARTU ÜLIKOOL
TBB PANK
TERVISE ARENGU INSTITUUT
TERVISE ARENGU INSTITUUT
THERMORY
TRENDMARK
TURUNDAJATE LIIT
TUUSIK
USS SECURITY EESTI
UTILITAS
UTILITAS TALLINN
VAPI PEOPLE
ÄRIPÄEV
ÄRIPÄEV
ÄRIPÄEV
ÄRIPÄEV
ÄRIPÄEV
ÄRIPÄEV
ÄRIPÄEV
ÄRIPÄEV
ÄRIPÄEV
ÜLEMISTE CENTER
ÜLEMISTE CENTER
ÜLEMISTE CENTER

Kontakt

Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil registreerimine@aripaev.ee . Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi toimumist, palume tasuda 50% väljastatud arve maksumusest. Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, palume tasuda väljastatud arve täissummas.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks. Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva privaatsustingimustest.

Passwordil oma toodete ja teenuste esitlemiseks huvitatud ettevõtetel palume võtta ühendust konverentsi reklaamimüügi projektijuhi Heleri Lõõbasega (heleri.loobas@aripaev.ee või 5302 6292).

Osale Passwordil!

Osta pilet